موقعیت های طنز در فیلم سینمایی چك، ساده انگارانه طراحی شده است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نشست خبری فیلم سینمایی 'چك' دوشنبه شب با حضور عوامل این اثر سینمایی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

'علی كشانی' منتقد سینما در این نشست خبری گفت: فیلم سینمایی چك اثری قابل قبول در كارنامه هنری كاظم راست گفتار كارگردان این اثر سینمایی محسوب می شود.

وی افزود: این فیلم مخاطبان را یاد مرحوم فریدون گله می اندازد و استفاده از پول به عنوان یكی از بخش های اصلی این اثر سینمایی قابل قبول است.

این منتقد سینما یادآور شد: اشارات اجتماعی در این اثر سینمایی درست است و در عین حال چك با برخی فیلم های تجاری تفاوت هایی دارد.

كشانی در ادامه با اشاره به مشكلات این اثر سینمایی یادآور شد: این فیلم در طراحی موقعیت های طنز با مشكلاتی روبرو است و این امر به این اثر لطمه زده است.

وی در ادامه با بیان اینكه برخی بخش ها در فیلم چك اضافی است گفت: بخش هایی همچون نماز جمعه یا حضور دختر و پسر در یك اتاق به نظر اضافی است و حذف این بخش ها ضربه ای به این اثر سینمایی نمی زند.

كاظم راست گفتار كارگردان فیلم سینمایی چك نیز در این نشست گفت: اشكالات موجود در این اثر سینمایی را می پذیرم و حتا اگر ممیزی ها به این اثر لطمه زده باشد باز هم خود را در قبال فیلم چك مسوول می دانم.

وی در ادامه تاكید كرد: 11 ممیزی به این اثر سینمایی وارد شد كه البته از این روند گلایه ای ندارم زیرا پیشتر به فیلمی همچون نقاب 69 اصلاحیه خورده بود.

این كارگردان سینما تاكید كرد: تلاش من بر این بوده كه لحظات و موقعیت های طنز به درستی خلق شود و اگر در این راه مشكلی وجود داشته است مقصر اصلی من هستم.

در ادامه این نشست مریم سعادت و شاهرخ استخری بازیگران این اثر سینمایی نیز از حضور در این اثر سینمایی اظهار خرسندی كردند.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر تا 23 بهمن ماه در تهران برپا است.

فراهنگ**1983** 1574





:: برچسب‌ها: خانه , رقص , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: